Odpowiedzi

2009-11-15T20:55:11+01:00
Kiedy naciśniesz 'rozwiąż zadanie' rezerwujesz je. I ta rezerwacja to bilet. Za rezerwacje biorą Ci 2pkt, ale kiedy zrobisz zadanie, to Ci je oddają.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T21:01:30+01:00
Bilety ? ;d
jak klikasz na ROZWIAZ TO ZADANIE (czy jakos tak) to za rezerwacje biorą Ci 2pkt, kiedy zrobisz to zadanie, to Ci je oddają i powracają Ci do konta 2p + te punkty za zadanie , ktore rozwiazałeś ;)

pozdro.