Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:41:56+01:00
Zależy to od ciśnienia im wyższe ciśnienie tym większa temperatura wrzenia
http://labor.ps.pl/wfc6.html
oceń kto dał najlepszą odpowiedz oboje skorzystamy
2 4 2
  • moom
  • Początkujący
2009-11-15T21:04:41+01:00
Temperatura wrzenia ciała jest zależna od ciśnienia. Wraz ze wzrostem ciśnienia temperatura wzrasta, a wraz ze spadkiem ciśnienia temperatura wrzenia też maleje.
1 5 1
2009-11-15T21:49:59+01:00
Różnica ta jest spowodowana zmianami ciśnienia
1 4 1