Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T20:47:21+01:00
2,124
0,582
0,081
1,23
0,26
0,0006
0,00201
0,042
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:47:22+01:00
21,24:10= 2,124
5,82:10= 0,582
0,81:10= 0,081
12,3:10= 1,23
26:100= 0,026
0,06:100= 0,0006
2,01:1000= 0,00201
42:1000= 0,0042
14 4 14
2009-11-15T20:48:34+01:00
21,24:10=2.124
5,82:10=0.582
0,81:10=0.081
12,3:10=1.23
26:100=0.26
0,06:100=0.0006
2,01:1000=0.00201
42:1000=0.042
7 4 7