Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:49:25+01:00
12 - 60%
x - 100%

z proporcji

60x = 1200
x = 20 uczniow jest w tej klasie
2009-11-15T20:50:32+01:00
60%x=12
0,6x=12
x=20 liczba uczniów
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T21:08:07+01:00
12 -ilość dziewczyn w klasie
60% - ilość procentowa dziewczyn w klasie
100% - cała klasa
x- ilość uczniów w klasie

Liczymy to z proporcji:
12 --- 60%
x --- 100%
60%x = 1200% / 60%
x = 20

1 5 1