Które z poniżej wymienionych funduszy nie należą do listy Narodowego Funduszu Inwestycyjnego?
a) Zachodni Fundusz Inwestycyjny NFI
b) Szesnasty Narodowy Fundusz Inwestycyjny
c) Narodowy Fundusz Inwestycyjny Empik Media & Fashion
d) Narodowy Fundusz Inwestycyjny Zeus.

Możliwa jest jedna, dwie, trzy, cztery lub żadna odpowiedź.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:51:48+01:00
B. Szesnasty Narodowy Fundusz Inwestycyjny
d. Narodowy Fundusz Inwestycyjny Zeus
2 4 2
2009-11-15T21:25:03+01:00
Są 2 prawidłowe odpowiedzi :)
czyli :
odpowiedź b) i odpowiedź d)


2009-11-15T22:47:06+01:00