Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:24:37+01:00
L=2πr

duże koło:
L=2π×1,25 m
L=2,5π m

2,5π×3,5=8,75πm -długość przebyta w ciągu 1s

koło małe:
L=2π×0,5
L=π m
L=3,14 m

8,75π÷π=8,75

mniejsze koło wykona 8 pełnych obrotów i 0,75 kolejnego
2009-11-15T21:41:21+01:00
L=2πr

duże koło:
L=2π×1,25 m
L=2,5π m

2,5π×3,5=8,75πm -długość przebyta w ciągu 1s

koło małe:
L=2π×0,5
L=π m
L=3,14 m

8,75π÷π=8,75

mniejsze koło wykona 8 pełnych obrotów i 0,75 kolejnego