W Polsce jest tylko jeden klub sportowy, w którym gra się w tę pochodzącą z Ameryki Południowej grę (podobną do siatkówki, gra się specjalną lotką odbijaną ręką). Ten klub mieści się we wsi, w której:
1. zachowało się dużo drewnianych domów
2. jej nazwa to nazwa popularnego drzewa
3. znajduje się gotycki zamek
4. mówią na co dzień po kaszubsku

Możliwe 1,2,3,4 lub 0 odpowiedzi.
Miałem problem z podaniem przedmiotu związanego z tym pytaniem... ale mam nadzieję, że umieściłem to dobrze. :)

2

Odpowiedzi

2009-11-15T20:59:59+01:00
4. mówią na co dzień po kaszubsku
;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:10:14+01:00
Mówią na co dzień po kaszubsku - 4 . :)
2 3 2