Odpowiedzi

2009-11-15T20:56:20+01:00
Jak masz podane zadanie to pod nim pisze odpowiedz i zobacz
nacisnij na odpowiedz i tam wpisz odp
2009-11-15T20:58:12+01:00
Jak masz listę zadań, to pod każdym z nich jest napisane: Zobacz i Odpowiedz. To naciskasz odpowiedz. Jak nie widać całego zadania, to klikasz na zobacz. Wtedy masz u dołu przycisk rozwiąż zadanie. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:59:18+01:00
Gdy jesteśmy na stronie zadane.pl klikamy rozwiąż zadanie potem po spodem danego zadania jest funkcja odpowiedz klikamy i wpisujemy odpowiedzi jeśli chcemy napisać wiadomość prywatną do osoby która zamieściła dane zadani klikamy po prawej stronie odpowiedzi prywatna .