Odpowiedzi

2009-11-15T20:58:39+01:00
Mamy na myśli księżyc na tle czegoś lub przejście jakiejś planety na tle księżyca.Pozdrawiam ;)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:59:47+01:00
Krajobraz księżycowy cechuje się występowaniem kraterów uderzeniowych, tego co zostało wokół nich rozrzucone, niewielkiej ilości wulkanów, wzgórz, potoków lawy oraz depresji wypełnionych magmą. Obecnie najlepszym wyjaśnieniem pochodzenia Księżyca jest teoria zderzenia dwóch ciał protoplanetarnych we wczesnym okresie akrecji Układu Słonecznego. "Teoria wielkiego zderzenia", która stała się popularna w 1984.

5 4 5
2009-11-15T21:10:54+01:00
Krajobraz bez życia, bez wody, składający się z samych skał
2 4 2