Na stacji meteorologicznej zanotowano nastepujace temp. powietrza w ciagu doby:
o godz.: 1- -1 stopni celsjusza, 7- -2 stopni, 13- -8 stopni, 19- -3 stopni.
a)średnia dobowa temp powietrza
b) dobowa amplituda temp powietrza


proszę jak najszybciej o rozwiązanie.

3

Odpowiedzi

2009-11-15T21:02:55+01:00
Średnia:
1+2+8+3=14
14/4=3,5 stopnia
Amplituda:
8-1=7 stopnii

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:07:47+01:00
A)
(-1)+(-2)+(-8)+(-3)
__________________ = -3,5 stopnia
4

b) amplituda- różnica największej i najmniejszej temp.

,czyli (-1)-(-8) = 7
2 5 2
2009-11-15T21:08:26+01:00
A) średnia : -1 - 2 - 8 - 3 = - 14
-14/4 = -3,5 stopni C

b) amplituda -1-( -8) = 7 stopni C
1 5 1