Błagam pomocy !
Zadanie:
Mama założyła dziewczynce hasło na komputer które tylko mama zna. Jak dziewczynka ma sie dostać na kompa z hasłem nie pytając mame o nie ????

Wiem troszke stuknięte ... nie wiem czy trzeba mieć jakiś program do tego ????
Prosze o szybką odpowiedź !!!!

3

Odpowiedzi

2009-11-15T20:58:03+01:00
Wystarczy wchodzic przez tryb awaryjny :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:58:13+01:00
Najprosciej jak dla mnie to
dziewczynka uruchamia komputer w trybie awaryjnym i potem zmienia hasło lub usuwa ;)nie musi tego robic moze cały czas wchodzic w awaryjnym.
2009-11-15T22:08:41+01:00
Powina wchodzic przez tryb awaryjny albo powina wcisknac Ctril Alt Delete i Enter... u mnie sie sprawdza. pozdro.