Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:03:39+01:00
0,18*x=270
x=270:0,18
x=1500zł

1500+270=1770zł
1 5 1
2009-11-15T21:05:54+01:00
18 : 9 = 2%
270 : 9 = 30zł

2 * 50 = 100%
30 * 50 = 1500zł
1500 + 270 = 1770zł

Odp: Pensja wynosiła 1770zł
1 5 1
2009-11-15T21:09:22+01:00
Premia :
270 zł

pensja :
18 % - 270
100 % - x
18x - 27000 /:18
x = 1500

Odp. Pensja Pana Malinowskiego wynosiła 1500 zł

Jeśli chodzi o całkowite wynagrodzenie to 1770 zł nie licząc podatku :)))
3 3 3