Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:11:13+01:00
Hej Karol!
Pisze do Ciebie aby opowiedzieć Ci o super książce która niedawno czytałam. A mianowicie była to książka pt." Mały książe". Jest to opowieść o chłopcu , który miał własną planetę chodowal na niej różę. Dbał o nią podlewal ja gdyż uważał że jest ona jedyna i najpiękniejsza róża na świecie. Jednak po jakimś czasie gdy wyruszył w podróż przekonał się ,że nie jest ona jedyna. Na innej planiecie poznał lisa którego oswoił. Książka jest super i zachęcam Cię do przeczytania jej bo opowiada ona o prawdziwej przyjaźni takiej jak nasza. Nie będę Ci opowiadała wszystkiego bo mam nadzieję że przeczytasz ja sam-pozdrawiam P
3 4 3
2009-11-15T21:13:05+01:00
data
Witaj xXX!!
Właśnie jestem na wakacjach na sir lance , ale niestety jest tu strasznie nudno.Na szczęście wziąłem na podróż wspaniałą książkę Antoine'a de Saint-Exupéry'ego pod tytułem ,,Mały Książę".Opowiem Ci o niej gdyż jest wspaniała i nie powtarzalna.Mały Książę jest książką o dorastaniu do wiernej miłości, do prawdziwej przyjaźni, odpowiedzialności za drugiego człowieka. Stawia pytania o hierarchię wartości, sens więzi między ludźmi.
Za postacią głównego bohatera skrył się sam Exupéry. W dzieciństwie nawet nazywany był przez rodzeństwo królem-słońcem, co miało też związek z arystokratycznym pochodzeniem. Spotkanie Małego Księcia z pilotem jest rozmową pisarza z samym sobą, powrotem do tematów, które zawsze dla niego były istotne, szukaniem odpowiedzi na wiele pytań.
Zachęcam do czytanie można się wiele nauczyć i pojąć brutalność dorosłego świata.
pozdrawia xxx
3 2 3