"Romeo i Julia"
Zadanie 1. Uzupełnij zdania
1.Sprzeczka pomiędzy ....
2.Nieodwzajemniona miłość ....
3.Plany małżeńskie rodziców wobec ....
4.Wieść o wieczornym balu u ....
5.Bal u ....
6.Rozstanie Romea z ....
7.Spotkanie zakochanych w ....
8.Romeo u ojca ....
9.Pośrednictwo ....
10.Potajemny ....
11.Utarczka Romea ....
12.Romeo skazany na ....
13.Umowa między .... dotycząca ślubu z Julią
14.Rozstanie ....
15.Pomoc Ojca .... w uniemożliwieniu ....
16.Uznanie Julii za ....
17.Otrzymanie przez Romea ....
18.Zakupienie ....
19.Pojedynek w grobowcu Kapuletów ....
20.Śmierć .... i pogodzenie się ....
Zadanie 2. Opisz uczucia Romea do Julii

3

Odpowiedzi

2009-11-15T21:12:04+01:00
1. Capuletti, a Monteki
2. Romea i Julii
3.Julii
4.Capuletti
5.Capuletti
6.Ona na balkonie, a on pod.
8. Laurenta
9. Ojca Laurenta
10. slub
11. z
12, opuszczenie Werony
13. Rodzicami Julii, a Parysem
14. Romea i Julii
15. Laurenta, upozorowania śmierci Julii
16. Zmarłą
17.Zawiadomienia
18. Trucizny
19.Romea z Parysem
20.Romea i Julii, Capulettów i Monteki
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:17:16+01:00
1.Sprzeczka pomiędzy dwoma rodami.
2.Nieodwzajemniona miłość Julii do Parysa.
3.Plany małżeńskie rodziców wobec Julii i Parysa.
4.Wieść o wieczornym balu u Kapuletich
5.Bal u Kapuletich.
6.Rozstanie Romea z Julią
7.Spotkanie zakochanych w Weronie, na balkonie, na balu(zależy gdzie)
8.Romeo u ojca Laurentego
9.
10.Potajemny ślub.
11.Utarczka Romea z Parysem?
12.Romeo skazany na wygnanie
13.Umowa między ojcem Laurentym i Romeem dotycząca ślubu z Julią.
14.Rozstanie...
15.Pomoc Ojca Laurentego w uniemożliwieniu ślubu Julii i Parysa.
16.Uznanie Julii za zmarłą.
17.Otrzymanie przez Romea wieści o śmierci ukochanej.
18.Zakupienie sztyletu/miecza.
19.Pojedynek w grobowcu Kapuletów i Montekich.
20.Śmierć Julii i Romea i pogodzenie się zwaśnionych rodów.
zad.2)
Romeo darzył Julię nieopisanym uczuciem, dla niego(dla nich) dzięki ich miłości wzajemnej do siebie nie było rzeczy nie możliwych , nawet bycie razem co wiązało się z krytyką rodziców a co gorsze wygnanie z domu. Jak to autor pisał"Miłość nie znam tam a ni granic" i ten cytat pięknie pasuje do uczucia którym Romeo darzył Julię.
1 5 1
2009-11-15T21:48:20+01:00
1.Sprzeczka pomiędzy ....rodzinami
2.Nieodwzajemniona miłość ....parysa
3.Plany małżeńskie rodziców wobec ....julii
4.Wieść o wieczornym balu u ....kapuletow
5.Bal u ....kapultow
6.Rozstanie Romea z ....rozalindą
7.Spotkanie zakochanych w ....
8.Romeo u ojca ....laurentego
9.Pośrednictwo ....marty
10.Potajemny ....slub
11.Utarczka Romea ....
12.Romeo skazany na ....wygnanie
13.Umowa między .. parysem a kapuletami.. dotycząca ślubu z Julią
14.Rozstanie ....juli i romea
15.Pomoc Ojca ..laurentego.. w uniemożliwieniu ..slubu..
16.Uznanie Julii za ..zarłą..
17.Otrzymanie przez Romea ...listu.
18.Zakupienie ....
19.Pojedynek w grobowcu Kapuletów ..parysa z romee..
20.Śmierć ..parysa,romea,juli.. i pogodzenie się ..rodów..
1 4 1