Która godzina czasu słonecznego i strefowego bedzie w nowym jorku skoro w sydney jest 15 we wtorek???


planujesz loty z krakowa do nowego jorku który trwać bedzie 12godzin początek lotu przewidziano na godzinę 9 rano którą godzinę wskażą zegary na lotnisku w nowym jorku w momencie twojego przylotu ??




p.s. proszę o szybką i poprawną odpowiedz to pilne;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:16:55+01:00
A więc 9 godzina dodać 12 godzin to 21 godzina. Odjąć 7 godzin (gdyż taka wynosi różnica czasu) równa się 14 godzna.
Odpowiedź: Zegar wskaże godzine 14.
Pozdrawiam.
1 5 1
2009-11-15T21:19:18+01:00
Czas strefowy :

Sydney- 15 we wtorek
Nowy Jork - 0.00 we wtorek. (rozpoczyna się dzień )


2.

9.00 + 12godz. = 21.00 godz
21.00 - 6h = 15.00 w Nowy Jorku . :P
1 5 1
2009-11-15T21:22:46+01:00
W NY bd połnoc

2. bd 21 - 6 godz = 15 tego samego dnia kiedy wyleciałas z Krakowa
1 5 1