Odpowiedzi

2009-11-15T21:23:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:24:25+01:00
A) 3^3*11 * 3^4 = 3^37
b) 3^7/3^6 = 3

u = 2K-Kr
u= K(2-r)
K = u/2-r

a) 18 (od zera do 17)
b) 1 (trójke)
2009-11-15T21:27:12+01:00
Zapisz w postaci potęgi liczby 3:

a)27¹¹ *81 =[(3)³]¹¹×3⁴=3³³×3⁴=3³⁷
b)3 do potęgi 7: (3 do potęgi 4 * 3 do potęgi 2)=3⁷÷(3⁴×3²)=3⁷÷3⁶=3

z podanego wzoru wyznacz K
u=2K-Kr
u=K(2-r) /÷(2-r)
K=u÷(2-r)

ustal ile elementów ma zbiór
a) (xεN;x≤17) - xε<0;17> => (xεN;x≤17) ma 18 elementów
b) (-3,-2,-1,0,1,2,3)\(-3,2> zbiór jednoelementowy: x={3}
1 5 1