Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:26:46+01:00
1 rok -
0,05 * 2000 = 100

wiec ma juz 2100

2 rok-
0,05 * 2100 = 105

3 rok-
0,05 * 2205 = 110,25

wiec bedzie miał 2315,25 zł
2009-11-15T21:27:49+01:00
5%z2000zł=100zł
100zł+2000zł=2100zł<---Zysk po 1 roku

5%z2100zł=105zł
105zł+2100zł=2205zł<----zysk po 2 roku

5%z2205zł=110.25zł
2205zł+110,25zł=2315,25zł<-----zysk po 3 roku
Odp. Po 3 latach zysk będzie wynosił 2315,25zł
2009-11-15T21:28:41+01:00
2000 zł - na początku
2000 zł + 5% * 2000zł = 2100 zł <--- po 1 roku
2100 zł + 5% * 2100zł = 2205 zł <--- po 2 roku
2205 zł + 5% * 2205 zł = 2315,25 zł <-- po 3 latach