Odpowiedzi

2009-11-15T21:31:56+01:00
Wolano na niego Fredek.
Mowa o Fryderyku Chopinie.
On urodził się marca pierwszego.
Bardzo dawno temu,
w 1810roku.
Mistrzem Polskim ,
został do teraz.
Każdy ceni pianistę.
posłuchaj bez żartu,
podejdź do tego poważnie.
Uważaj go za muzyka,
tworzył bo miał dla kogo.


Sama ułożyłam !

Liczę na najlepsze !
Pozdro ;]
2009-11-15T21:33:55+01:00
Chopin to był równy gosć
czy o jego życiorysie słyszał ktoś?
jesli nie toś wiele tracił
bo on wiele talentu z siebie wytoczył.
Muzyka to jego całe życie
ale o tym dokładnie na muzyce się dowiecie.
*******************************************
chopin zwykły człowiek a wielki artysta...stwórca czekolady dla uszu...
czekolady która przenosi nas w inny czas i od razu piekniejszy staje się ten szary świat. Mino ze zył w innym wymiarze jego twórczosć aktualna jest w dzisiejszym czasie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:38:45+01:00
"Chopin - nasz rodak"

Fryderyk Chopin od małego grał,
Od tedy, co mu ojciec pianino dał.
Uczył się mały Frycek gry,
aż doszedł na sam szczyt.
Kiedy Frycek wyjechał z Żelazowej Woli,
To jego matka mówiła: - że ją serce boli.
Emigrować ten młodzieniec musiał do Paryża,
bo nie było innego wyjście.
Z prochu powstał i w proch się obrócił,
na obczyźnie niestety.
Ten nasz utalentowany rodak, patriota Fryderyk Chopin. !
3 4 3