Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:40:45+01:00
A nie pomyliłeś się czasami?
Powinno być pewnie 40 E i 33W i to się wtedy dodaje, bo są po różnych stronach południka 0*
2 3 2
2009-11-15T21:42:27+01:00
Wspołrzedne sie dodaje i wiedzac ze 1stpoien to 4minuty mnożysz wcześniej dodane stopnie *4 i masz minuty zamieniasz na godziny i odejmujesz od 15 godzin Chętnie bym to w całosci rozwiązla ale podalaś zle wspołrzędne bo powinny byc przy syndnej z litera E i nowym jorku W
2 3 2
2009-11-15T22:03:38+01:00
Sydney (151°E) 15.00
Nowy Jork (74°W)

360° - 24h
15° - 1h
1° - 4min

Na tej samej półkuli długości geograficzne odejmujemy.

Na różnych półkulach długości geograficzne dodajemy

Jeżeli przesuwamy się na wschód, obliczoną różnicę czasu dodajemy.
Jeżeli przesuwamy się na zachód, obliczoną różnicę czasu odejmujemy.

1 5 1