Odpowiedzi

2009-11-15T21:40:26+01:00
Julia Pitera
"Cieszę się że mogę żyć w kraju w którym rządzą Polacy"
2009-11-15T21:41:08+01:00
Kto wierzy w wolność woli, ten nigdy nie kochał i nigdy nie nienawidził
"Witaj, wolności aniele,
Nad martwym wzniesiony światem!" Słowacki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T00:37:23+01:00
"Cieszę się że mogę żyć w kraju w którym rządzą Polacy"

Powiedziała to Julia Pitera.