Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:46:54+01:00
Kochane kolezanki! Zwiariowani koledzy!
Nadszedł czas rozstania. To już ostatni dzień, w którym jesteśmy razem w tej szkole. Każdy pójdzie własnymi drogami. Napewno będzie nam sie brakowwało, razem spedzonych dni, chociaz niektóre były nizbyt miłe to i tak zawsze wszyscy bylismy razem. Myśle, że wszystkim bedzie nam siebie brakowało. Życzę każdemu z was powodzenia w przyszłości. Dziękuje!
1 1 1
2009-11-15T21:51:35+01:00
Drodzy koledzi i koleżanki !
Dziś przyszedł dzień w ktorym musimy sie pożegnać.Każdy z nas napewno miło bedzie wspominał wspolne przerwy, wycieczki nasze pogawedki. Wiele razem przeszlismy wiele razem sie nauczyliśmy ale od nowego roku szkolnego kazdy pojdzie w swoją strone. Poznamy wiele nowych osob ale mam nadzieje ze w wolnym czasie bedziemy sie spotykać i wspominac nasze wspolne lata. Jestem wam bardzo wdzięczna za te dni spedzone wspolne i chcialabym kazdemu z was zyczyc powodzenia i dalszych sukcesów.
Dziękuje
1 5 1
2009-11-15T21:52:49+01:00
Koledzy i koleżanki!
dziś nastał dzień w którym każdy z nas wyrusza w inną strone. Wiem ze chwile z gimnazjum bedziemy wspominac mile,w końcu pamietamy wszystkie akcje które razem źeśmy wymyslali, wszystkie żarty i dni razem spędzane. Jak w każdej małej społeczności tak i w naszej zdarzały sie spory ale chyba się ze mną zgodzicie ze więcej było tych przyjemnych i zabawnych chwil.
Dziękuje wam za wszystko.życze powodzenia w spełnianiu marzeń i w dązeniu do celu.
(imie)
2 5 2