Odpowiedzi

2009-11-15T21:52:37+01:00
Don Kichot godzinami czytał książki o błędnych rycerzach, to było jego hobby. Uwielbiał to robić, w końcu sam postanowił zostać błędnym rycerzem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T22:28:33+01:00
Don Kichot postanowił zostać błędnym rycerzem, gdyż wierzył w kodeks rycerski. Choć był postacią trochę karykaturalną był człowiekiem prawym, który wyznawał wyższe wartości. Miał chęć przeżycia przygody, walki ze złem w imię dobra oraz ponad wszystko chciał się zakochać w pewnej damie, którą oczywiście musiałby najpierw uratować. Don Kichot jest idealnym przykładem potwierdzającym tezę, że lepiej jest wziąć życie w swoje ręce i czerpać je garściami, nawet jeśli miałoby się być przedmiotem drwin innych ludzi, niż umrzeć z nudów, albo przez całe życie zastanawiać się jakby to było. Don Kichot przeżył swoje życie w świecie fantazji, ale za to uczciwie i aktywnie.
4 5 4