Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:55:01+01:00
Gaz wode energie mozesz oszczedzac poprzez:
*mycie sie pod prysznice,zamiast napuszczac pelna wanne wody
*gasic swiatlo zawsze jak nie jest ci potrzebne
*korzystanie z mikrofalowki zamiast z kuchenki gazowej
*wylaczanie z gniazdka wszystkich urzadzen elektrycznych,ktorych nie uzywasz w danej chwili

pozdrawiam;]
2009-11-15T21:55:39+01:00
Gaz - jak najmniej gotowac na gazie stosowac raczej inne srodki , jesli masz ogrzewanie na gaz to ogrzewac pomieszczenie jesli jest naprawde zimno

woda -kiedy myjesz zeby zakrecac wode , najlepiej zmywac w zmywarce brac prysznic a nie kapac sie w wannie

enrgie - zakupic zarowki energooszczedne ,