Odpowiedzi

2009-11-15T21:58:46+01:00
Historyjka- od Historia
zanurzyl-od zanurzać
zmrużyl- od mrugać g wymienia się na ż
chóralne- od chór
podfruwał- od fruwać
chyży-
żarłoka-
współczuł-
druha-
hoże-
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T22:31:20+01:00
Historyjka- pisownie należy zapamiętać
zanurzył- "u" - pisownię nalezy zapamietac, "rz" niewymienne
zmrużył- bo mrugać ż:g
chóralne- wyraz trzeba zapamiętać, bo "ó" sie nie wymienia - nie wymienne
podfruwał- pisownie należny zapamiętać
chyży- "ch" i "ż" niewymienne
żarłoka- "ż" niewymienne
współczuł- "ó" niewymienne , "u" koncówka "uł"
druha- jest to WYJĄTEK , wyraz nalezy zapamietac
hoże- "ż" niewymienne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T23:09:24+01:00
Historyjka- brak zasady
zanurzył- "u" - pisownię należy zapamiętac, "rz", bo nurek
zmrużył- bo mrugać ż:g
chóralne- "ó" nie wymienne
podfruwał- brak zasady
chyży- "ch" i "ż" niewymienne
żarłoka- "ż" niewymienne
współczuł- "ó" niewymienne po p , "u" koncówka "uł"
druha- Wyjątek
hoże- "ż" niewymienne
2 3 2