Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T09:49:35+01:00
Witaj, niestety bez biblioteki i internetu nie da rady.
takie spisy znajdziesz w urzędzie statystycznym oraz w rocznikach statystycznych które znajdziesz w każdej bibliotece.

ewentualnie podaję strony z których możesz skorzystać
http://www.stat.gov.pl/lodz/69_139_PLK_HTML.htm

http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:VaYzc1xD9isJ:www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_ludnosc_miast.pdf+migracje+%C5%82%C3%B3d%C5%BA+2000&hl=pl&gl=pl&pid=bl&srcid=ADGEEShPPg_jRVCW62X9kicXngxsjrHRYdkfquiw2T67jbd5dd3VTWV89N5L72DhsVEWgVwEL-RO189-Vtxwqn8UE8V3GQBfJ53o3RTariUEcvP6-XRLWQAhnZ6T9bixTx47lLYSu-YP&sig=AFQjCNH_imB-sJI4Mj-3v9PNMxHDncUHNQ
2009-11-16T10:15:28+01:00
Szczerzę powiem,że to zadanie jest bardzo trudne.ale hmm...tyle wiem tylko i pewnie to nie jest dobrze :
Niski stopień zasiedziałości w guberniach warszawskiej i piotrkowskiej
był następstwem wysokiego udziału ludności napływowej w stolicach obu guber-
ni. W Warszawie nieco ponad 50%, a w Łodzi blisko ⅔ mieszkańców stanowiła
ludność napływowa. W ciągu niecałego trzydziestolecia 1868–1897 ludność Łodzi
wzrosła z 36 do 314 tys.,
Tak gwałtowny rozwój był możliwy tylko dzięki napływowi ludności.
1 1 1