Co to tautologia? Wiem, jestem inteligentna, robiłam zadanie z etyki i pomyliłam pojęcia, przy moim poprzednim zadaniu. Chodziło mi o TAUTOLOGIE. Aczkolwiek teologia również mi się przydała. :) Miałam troche o logice matematycznej. Chodzi mi o to by umieć rozwiązywać zadania z tym. Umieszczam niżej zadanie do którego m. in. potrzebuje zrozumienia.

2

Odpowiedzi

2009-11-15T22:05:05+01:00
Wyrażenie, które jest prawdziwe na mocy swojej formy - budowy (dokładniej: które jest prawdziwe w każdej niepustej dziedzinie; zdanie zawsze prawdziwe)

* Deszcz pada albo nie pada.
* Idę albo nie idę.
* Jeśli nie jestem i nauczycielem i hydraulikiem, to nie jestem nauczycielem, lub nie jestem hydraulikiem.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T22:05:10+01:00
Tautologia w logice - prawdziwe

musisz po prostu sprawdzić, czy te równania są prawdziwe
1 1 1