Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Dyju
  • Początkujący
2009-11-15T22:26:01+01:00
Widzę że mamy tą samą prace domową :D

Proszę:
Moje poszanowanie dla Ciebie Polsko. Z okazji święta twojej niepodległości pragnę Ci życzyć rozkwitu, aby było już tylko lepiej. Pamiętaj, że masz nas, twój naród zawsze będzie o Tobie pamiętał i o Ciebie walczył.
19 4 19
2009-11-15T22:44:43+01:00
Wszystkiego dobrego kochana ojczyzno! wiem że na twoje grunty od czasu pamietnego odzyskania niepodległosci spadło wiele dobrodziejstw, życze ci abyś nie straciła tego co wywalczyłaś swoim cierpieniem. Aby dzieci twoich terenów potrafili być wdzięczni,, mozesz trochę to ubarwić i będzie ok.pozdr.;)
8 4 8