Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T22:35:26+01:00
Cechy nadawcy przekazu perswazyjnego:
Nadawcą komunikatu jest zawsze jakaś osoba. W reklamach zazwyczaj w roli nadawcy występują osoby 1) wiarygodne, 2) atrakcyjne, 3) sympatyczne, 4)popularne. Aczkolwiek niekiedy zwykli konsumenci.
1 5 1
2009-11-15T22:38:08+01:00
Perfekcjonizm
innowacyjność
elastyczne myślenie
twórczość
wysoka samoocena
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T22:38:31+01:00
1. Wiarygodność
2. Atrakcyjność
3.Sympatia
4. Sposób mówienia
5.Profesjonalizm
1 5 1