Na zdjęciu przedstawione jest dzieło jednej z najbardziej znanych polskich rzeźbiarek, dla której twórczości charakterystyczne są duże figury, wykonane w oparciu o tkaninę, również z użyciem kamienia, brązu, czy drewna. Jest to dzieło autorstwa:
1) Aliny Szapocznikow
2) Magdaleny Więcek
3) Magdaleny Abakanowicz
4) Barbary Zbrożyny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T22:58:31+01:00
Magdaleny Abakanowicz na pewno. Zobacz na Wikipedii i tam będzie ten obrazek ;)
2009-11-15T23:02:25+01:00
Magdaleny Abakanowicz

http://media-2.web.britannica.com/eb-media/97/123697-004-8A13F3BE.jpg