Rysunek;
+40,2Celcjusza zanotowano w lipcu 1921roku.
0s cel..
-41,1stopni celcjusza zanotowano w styczniu 1940roku.

Zadanie;Na rysunku podano rekordowe temperatury zarejestrowane w XX w.w Polsce.Różnica tych temperatur wynosi;
A.0,9
B.81,1
C.81,3
D.81,9


zadanie 2
Rysunek;Prostokąt
Długość 100cm Boki 20 cm
Zadanie
P.Róża chce wysiać nasiona do trzech skrzynek których wymiary przedstawia rysunek.Ile pięciolitrowych worków ziemi powinna kupić aby napełnić skrzynki do 4/5 ich wysokości??




2

Odpowiedzi

2009-11-15T23:44:28+01:00
Zad 1:
B. 81,1
dalej nie wiem... :(
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T23:51:28+01:00
Zad1c
40,2-(-41.1)=81.3stopnie celcjusza
zad2
4/5*20=80/5=16cm jest to 4/5 wysokości
1dm3=1l
5dm3=5l
v=a*b*c
v=20*16*100=32000cm3=32dm3 bo:
1cm3=0.001dm3 więc 32000cm3=32dm3

32dm3/5dm3=6,83 więc należy kupić 6 worków
1 5 1