Odpowiedzi

2009-11-15T23:50:50+01:00
A) Δ=25-4*1*4
Δ=1
√Δ=1
x₁= -(-5)-1/2*1
x₁=2
x₂=-(-5)+1/2*1
x₂=3

b)Δ=9+4*10
Δ=49
√Δ=7
x₁=-3-7/2
x₁=-5
x₂=-3+7/2
x₂=2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T23:59:23+01:00
A)
x²-5x+6=0
Δ=(-5)²-4*6=25-24=1
√Δ=√1
x₁=5-√1/2
x₂=5+√1/2
x∈{5-√1/2, 5+√1/2}

b)
x²+3x-10=0
Δ=9+40=49
√Δ=7
x₁=-3-7/2=-5
x₂=-3+7=2
x∈{-5,2}

c)
-x²-3x+4≥0
Δ=9+16=25
√Δ=5
x₁=3-5/-2=1
x₂=3+5/2=-4
x∈(-nieskonczonosc;-4) u (1;+nieskonczonosc)

d)
x²-7x+12<0
Δ=49-48=1
√Δ=√1
x₁=7-√1/2
x₂=7+√1/2
x∈(-nieskonczonosc; 7-√1/2) u (7+√1/2; +nieskonczonosc)

koniec :):)