Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T08:25:34+01:00
1.Im bliższe były więzi tym więcej bolesnego cierpienia. ... Przecież i Jezus, chociaż był Synem Bożym, zapłakał przy grobie Łazarza
2.Gdy więc Jezus zobaczył, że ona płacze, a także płaczą Żydzi, którzy idą z nią, rozgniewał się i wzburzył, Następnie zapytał: "Gdzie złożyliście go do grobu ?". Odparli: 'Panie, chodź zobaczyć". Jezus zapłakał. Wtedy Żydzi powiedzieli: "Zobaczcie, jak go kochał". Niektórzy zaś mówili: "Czy Ten, któy przywrócił wzrok niewidomemu, nie mógł sprawić, aby on nie umarł ?".
3. Żachwoanie przyjaciół Hioba było troche podobne do zachowania zebranych wsród Łazarza. Przyjaciele Hioba cieszyli się razem z gospodarzem na powrót jego młodszego syna a zebrani cieszyli się na zmartwychwstanie Łazarza.
1 1 1
2009-11-16T09:26:43+01:00
1.Im bliższe były więzi tym więcej bolesnego cierpienia. ... Przecież i Jezus, chociaż był Synem Bożym, zapłakał przy grobie Łazarza
2.Gdy więc Jezus zobaczył, że ona płacze, a także płaczą Żydzi, którzy idą z nią, rozgniewał się i wzburzył, Następnie zapytał: "Gdzie złożyliście go do grobu ?". Odparli: 'Panie, chodź zobaczyć". Jezus zapłakał. Wtedy Żydzi powiedzieli: "Zobaczcie, jak go kochał". Niektórzy zaś mówili: "Czy Ten, któy przywrócił wzrok niewidomemu, nie mógł sprawić, aby on nie umarł ?".
3. Żachwoanie przyjaciół Hioba było troche podobne do zachowania zebranych wsród Łazarza. Przyjaciele Hioba cieszyli się razem z gospodarzem na powrót jego młodszego syna a zebrani cieszyli się na zmartwychwstanie Łazarza.
2 1 2