Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T06:47:20+01:00

C3H8 + 5O2 ----> 3CO2 + 4H2O
2C4H10 + 9O2 ----> 8CO + 10 H2O
C5H12 + 8O2 ----> 5CO2 + 6H2O
1 5 1
2009-11-16T06:49:44+01:00
C3H8 + 5O2 ----> 3CO2 + 4H2O
2C4H10 + 9O2 ----> 8CO + 10 H2O
C5H12 + 8O2 ----> 5CO2 + 6H2O
Powinno być dobrze:)
1 1 1
2009-11-16T08:02:51+01:00
C3H8 + 5O2 ----> 3CO2 + 4H2O
2C4H10 + 9O2 ----> 8CO + 10 H2O
C5H12 + 8O2 ----> 5CO2 + 6H2O