Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T09:27:28+01:00
(6 ⅖ - 5 ⁷/₁₀) : (8⅓ - 1⅘)= (64/10-57/10):(125/15-27/15)=7/10 : 98/15=7/10*15/98=1/10*15/14=15/140=3/28

(3²)³ : (3³ * 3⁰) 3^6: (3^3) =3^3 = 3^-2
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ =
3⁵ 3^5 3^5
2009-11-16T09:32:17+01:00
(6 ⅖ - 5 ⁷/₁₀) : (8⅓ - 1⅘)=1 5/5(pięć piątych):7 3/2(trzy drugie)

(3²)³ : (3³ * 3⁰) 3do potęgi 6 : 3do potęgi3 3 do potęgi3
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ =---------------------------------=-----------------=
3⁵ 3⁵ 3⁵

3 do potęgi 2= 9



3½ * 27⅔ *3√3
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ =
81⁰'⁷⁵