Zad. 1 str. 18
1.Podane zdania zamaluj odpowiednimi kolorami
rozmnażanie płciowe -zielony , rozmnażanie bezpłciowe -żółty:

Osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu,z którego powstały.
W rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki.
Osobniki potomne mają kombinację cech każdego z rodziców.
Osobniki potomne powstają z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu.
W procesie tym biorą udział gamety.

Proszę o odpowiedz.. ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T10:17:47+01:00
1. Osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu ,z którego powstały.
2. W rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki.
3. Osobniki potomne mają kombinację cech każdego z rodziców.
4. Osobniki potomne powstają z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu.
5. W procesie tym biorą udział gamety.

Witam! Punkty 2, 3 oraz 5 odnosza sie do rozmnazania plciowego. Natomiast punkty 1 i 4 to rozmnazanie bezpłciowe!

Pozdrawiam!

DAGA
83 4 83
dzieki bez twojej pomocy niedała bym rady
Dziękuję :)
Komentarz został usunięty
2009-11-16T13:11:46+01:00
Rozmnażanie płciowe -zielony , rozmnażanie bezpłciowe -żółty:

Żółty:
Osobniki potomne powstają z komórek lub fragmentów ciała jednego organizmu.
Osobniki potomne mają wszystkie cechy organizmu,z którego powstały.


Zielony:
W rozmnażaniu uczestniczą zazwyczaj dwa osobniki.
Osobniki potomne mają kombinację cech każdego z rodziców.
W procesie tym biorą udział gamety.

42 4 42