Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T10:36:33+01:00
X-y = 1
2x+y = 5

x = 1 + y
2(1 + y) + y = 5

x = 1 + y
2 + 3y = 5

x = 1 + y
3y = 3

y = 1
x = 1 + 1

x = 2
y = 1
2009-11-16T10:38:04+01:00
X - y = 1
2x + y = 5
z pierwszego obliczamy x = 1 + y
wstawiamy do drugiego
2(1 + y) + y = 5
2 + 2y +y = 5
3y = 5 - 2
3y = 3
y = 1
x - y = 1
x - 1 = 1
x = 1 + 1
x = 2
2009-11-16T10:38:43+01:00
X-y=1
2x+y=5

x=1+y
2+2y+y=5

x=1+y
2+3y=5

x=1+y
3y=3

x=1+y
y=1

x=1+1
y=1

x=2
y=1