Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T12:30:18+01:00
Mianownik:miły chłopie
Dopełniacz:miłego chłopca
C.miłemu chłopcu
B.miłego chłopca
Ms.o miłym chłopcu
W.o miły chłopiec!

w mnogiej:
M.mili chłopcy
D.miłych chłopców
C.miłym chłopcem
B.miłych chłopców
N.z miłymi chłopcami
Ms.o miłych chłopcach
W.o mili chłopcy!
2 5 2
2009-11-16T12:32:03+01:00
L. poj.
M. miły chłopiec
D. miłego chłopca
C. miłemu chłopcu
B. miłego chłopca
N. miłym chłopcem
Ms. miłym chłopcu
W. miły chłopiec

L. mn.
M. mili chłopcy
D. miłych chłopców
C. miłym chłopcom
B. miłych chłopców
N. miłymi chłopcami
Ms. miłych chłopcach
W. mili chłopcy
1 5 1
2009-11-16T12:32:35+01:00
M. miły chłopiec, mili chłopcy
D. miłego chłopca, miłych chłopców
C. miłemu chłopcu, miłym chłopcom
B. miłego chłopca, miłych chłopców
N. miłym chłopcem, miłymi chłopcami
Ms. miłym chłopcu, miłych chłopcach
W. miły chłopcze, mili chłopcy

liczę na naj.^^
1 5 1