Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T13:08:11+01:00
Znajdz jakieś ciekawe miejsce w Białymstoku ale takie gdzie można dołożyćtrochę zieleni a więc dorysuj klomby,piękne drzewa i krzaki i podaj że tak by wyglądał zielony bialystok. Najlepiej wydrukuj na szaro i na tym narysuj kredkami żeby się rysunek ocieplił
  • baku
  • Początkujący
2009-11-16T13:51:43+01:00
Narysuj jakieś miejsce w białym stoku gdzie jakies miejsce np. łonke gdzie można się wyciszyć