Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T13:19:24+01:00
Chciałam panią zachęcić do przeczytania lektury pt. "Opium w rosole". Jest to bardzo interesująca książka. Miło czyta się utwór, gdy można przypomnieć sobie znane miejsca: most Teatralny, Operę czy ulicę Roosvalta. Kolejną zaletą powieści Małgorzaty Musierowicz jest przystępny język. Dzięki niemu dobrze się czyta i rozumie treść utworu. Pomaga nam w tym też podobny do „pamiętnikarskiego” podział na rozdziały. Niewątpliwą zaletą powieści M. Musierowicz jest fakt, że skierowano ją do młodzieży. Opowiada o życiu młodych ludzi, o ich problemach w domu i w szkole, o pierwszych uczuciach. „Opium w rosole” to powieść niewątpliwie warta przeczytania.
56 4 56
2009-11-16T14:04:21+01:00
Lektura "Opium w rosole" jest książką nadzwyczaj ciekawą .
Uważam że jest ona warta przeczytania gdyż ma wiele ciekawych wydarzeń .
Bohaterowie tej książki sa fascynujący .
Lektura ta potrafi wciągnąć, zainteresować .



Nie cyztałam tego więc to tylko taki przykład ;P
2 3 2