Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T13:36:33+01:00
Bierzesz pod uwage tylko ostatnie cyfry czynników
A: 1×3×7×9=189 czyli ostatna cyfra 9
B:robisz podobnie j.w i ostatnia cyfra to 4
3 5 3
2009-11-16T13:36:59+01:00
A) 1*3*7*9 = 189 - 9 liczba jedności

b)2*4*6*8 = 385 - 4 to liczba jedności
1 5 1
2009-11-16T13:39:13+01:00
A) 1*3*7*9=189

Cyfra jedności - 9

B) 2*4*6*8= 384

Cyfra jedności- 4

2 4 2