Odpowiedzi

2009-11-16T14:12:17+01:00
Na samym początku zbierz natatki, potem jak bedziesz na lekcji przeczytaj je i spytaj sie kolegów czy maja jakieś pytania ; ) .
4 1 4
2009-11-16T14:12:39+01:00
Zrób sobie notatki jakies psychologiczne powinienes znalesc w necie.Czasem jest coś ciekawego i ludzie moga sie zainteresować.Naucz sie troche na pamiec pocwicz w domu i bedzie dobrze ;p i żebys nie zanudzał
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:25:45+01:00
Poprowadź zajęcie lekcyjne w formie rozprawki i dyskusji ,ponieważ
ostatnio bardzo popularny ten sukces, ale czym on właściwie jest?

Sukces to nie tylko pieniądze, choć dla większości ludzi jedno jest synonimem drugiego. Oczywiście niezależność finansowa jest bardzo ważna, jednak jest tak jakby pozytywnym skutkiem ubocznym. Bo sukces to jest po prostu robienie tego, co się kocha. Sukces to mieć kogoś, kogo kochamy, z kim możemy się dzielić życiem, mieć marzenia i często spełniać te marzenia, wstawać rano z entuzjazmem do codziennego życia.
Tak naprawdę sukces dla każdego jest czymś innym. Sukcesem jest realizacja postawionych sobie wcześniej celów. Dla jednego sukcesem będzie wykonywanie pracy nauczyciela, lekarza, czy aktora. Dla kogoś innego może to być po prostu bycie szczęśliwą matką i żoną, a jeszcze dla kogoś innego sukcesem będzie prowadzenie międzynarodowej firmy. Tak, więc nie ma jednoznacznej definicji sukcesu.
Możesz pozadawać pytania w klasie takie jak :

1 Czym jest dla ciebie sukces ?
2 Dlaczego jednym udaje się zrealizować swoje marzenia, a inni ciągle tylko marzą i marzą?

Możesz sama udzielić wskazówki i odpowiedzi :
Na osiągnięcie sukcesu składa się wiele czynników. W zasadzie każdy, kto chce osiągnąć sukces musi wypracować swój indywidualny zestaw cech, które będą mu do tego potrzebne. Wszystko zależy od tego, co chce osiągnąć, jak wielki ma być jego sukces, co już ma, a czego jeszcze mu brakuje.

Oto niektóre ważniejsze cechy, które należy mieć i które należy szlifować w sobie, aby osiągnąć sukces:
1 Wytrwałość
2 Konkretyzacja celów
3 Umiejętne zarządzanie sobą samym w czasie
4 Zespołowość
Można podać również cechy uniemożliwiające osiągnięcie sukcesu czyli 11 przykazań :
1 Dawaj z siebie 50%
2 Przestań myśleć o swojej przyszłości
3 Narzekaj
4 Kupuj niepotrzebne bibeloty
5 Leniuchuj
6 Wynajmij kogoś do pracowania za ciebie
7 Chodź do sklepu bez listy zakupów
8 Płać kartą kredytową
9 Odkładaj na później ważne sprawy
10 Poddaj się nałogom
11 Żyj w koło nieważnych ludzi
4 5 4