Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T14:10:23+01:00
Statki, pływające w okolicach raf(choć to zakazane)
Zanieczyszczenie środowiska wodnego.
Klimat.
Kwaśne deszcze.
Wyciek sub. szkodliwych dla środowska np. smoła z statków parowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:13:03+01:00
Statki, pływające w okolicach raf (choć to zabronione),
- zanieczyszczenie środowiska wodnego,
- klimat,
- kwaśne deszcze,
- wyciek substancji szkodliwych dla środowiska np. smoła ze statków parowych,
2009-11-16T14:13:16+01:00
Zanieczyszczenia środowiska naturalnego, pasożytnictwo,klimat, kwaśne deszcze,statki