Odpowiedzi

2009-11-16T14:20:39+01:00
Dziś rano obudziłam się wcześniej niż zwykle. To dlatego że w końcu tato naprawił mi mój budzik. Jednak pomysł z nastawieniem budzika na 6.45 był nieco głupi , ponieważ teraz siedzę i się nudzę . Spoglądając przez okno zobaczyłam jak tamta pani z na przeciwka wyprowadza swojego psa na spacer. Ojej , pies jej zaraz ucieknie ! Ci państwo są bardzo bogaci ... Zajrzałam jeszcze raz do książki. Dzisiaj ma być w szkole sprawdzian z niemieckiego. Bardzo się nim stresuje ponieważ ostatnio nie poszło mi zbyt dobrze . Dostałam 2 do dziennika. Niemiecki jest trudny. No cóż zbliża się 8. To znaczy że już muszę iść do szkoły. Jeszcze tylko zapnę sobie plecak.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:42:17+01:00
Pewnego słonecznego dnia córka króla znalazła chorą wiewiórkę Miała ona chorą łapkę , więc królewna wykąpała ją w magicznym źródełku i nauczyła mówić. Karmiła ją parówkami i ogórkami z lodówki. Lecz ta ciekawska wiewiórka uciekła z góry zamkowej i zjadła wszystkie płótna w pobliskim zakładzie krawieckim. Zrozpaczona księżniczka wzięła do ręki ołówek i użyła temperówki ,aby był ostry i napisała list do wszech wiedzącego starego pana żółwia. Księżniczka poprosiła jaskółkę ,aby szybko dostarczyła ten list. W tym piśmie ,córka króla prosiła o odnalezienie wiewiórki. Księżniczka odchodziła od zmysłów ,ale po krótkim czasie pan żółw dostarczył wiewiórkę w bezpieczne ręce.
To opowiadanie jest z zaimkami i całe jest z ortografią...
10 4 10