Odpowiedzi

2009-11-16T14:22:45+01:00
Uczniowie nie mogli posługiwać się językiem Ojczystym .
Lekcje były prowadzone po rosyjsku .
Nie można było czytać polskich książek.
Trzeba było byc po stronie rosji .
2009-11-16T14:28:08+01:00
1.Zakaz posługiwania się językiem polskim w szkole i na stancjach.
2.Szpiegowanie uczniów poza szkołą.
3.Zakaz posiadanie i czytania polskich książek.
4.Prowadzenie lekcji języka polskiego po rosyjsku.
5.Kary cielesne-stosowane za okazanie najmniejszych przejawów polskich.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:37:48+01:00
1) Przesladowanie uczniow
2) Zakaz posiadania polskiej literatury
3) Lekcje prowadzone w jezyku rosyjskim
4) Za niedostosowanie sie do powyzszych zasad - surowa dyscyplina
5) Zakaz poslugiwania sie jezykiem Polskim