Odpowiedzi

2009-11-16T14:42:21+01:00
M ręka , przyjaciel ręce , przyjaciele
D ręki , przyjaciela rąk przyjaciół
C ręce , przyjacielowi rękom , przyjaciołom
B rękę przyjaciela ręce przyjaciół
N ręce , przyjacielu rękach przyjaciołach
Msc ręką , przyjacielem dłońmi przyjaciółmi
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:45:21+01:00
L.p
M.ręka
D.ręki
C.ręce
B.rękę
N.ręką
Ms.ręce
W.ręko
l.m
M.ręce
D.rąk
C.rękom
B.ręce
N.rękami
Ms.rękach
W.ręce

lp.
M.przyjaciel
D.przyjaciela
C.przyjacielowi
B.przyjaciela
N.przyjacielem
Ms.przyjacielu
Wprzyjacielu

l.m
M.przyjaciele
D.przyjaciół
C.przyjaciołom
B.przyjaciół
N.przyjaciółmi
Ms.przyjaciołach
W.przyjaciele


4 2 4
2009-11-16T15:27:21+01:00
L.poj końcówki

M-ręka przyjaciel -a brak

D-ręki przyjaciela -i -a
C-ręce przyjacielowi -e -owi
B-rękę przyjaciela -ę -a
N-ręką przyjacielem -ą -em
Ms-ręce przyjacielu -e -u
W-ręka przyjaciel -a brak
l.mn
M-ręce przyjaciele -e -ele
D-rąk przyjaciół brak brak
C-rękom przyjaciołom -om -om
B-ręce przyjaciół -e brak
N-rękoma przyjaciółmi -oma -mi
Ms-rękach przyjaciołach -ach -ach
W-ręce przyjaciele -e -ele
3 3 3