Odpowiedzi

2009-11-16T14:39:29+01:00
A) 5
b) 20
c) 11
d) 20
e) 15
f) 21
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:41:01+01:00
A).V w.
b).XX w.
c).XI w.
d).XX w.
e).XV w.
f). XXI w.
aha i pamietaj ze wieli zapisujemy ZAWSZE cyframi rzymskimi ;)
3 5 3
2009-11-16T14:42:02+01:00
Określ który to wiek:
a)472r. V
b)1998r. XX
c)1025r. XI
D)2000r. XX
E)1410r. XV
F)2005r. XXI

zakrywasz 2 ostatnie cyfry i dodajesz 1 i masz.
6 5 6