Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Cult
  • Początkujący
2009-11-16T14:45:08+01:00
Dobą nazywa się obrót Ziemi wokół własnej osi o 360*
Godzina jest to jednostka miary czasu 1h=60min=3600sec
a to 3 nie wiem ;p
9 3 9
2009-11-16T14:45:59+01:00
-doba nazywa sie 24 godz. lub cas w jaki ziemia dokonuje oełny obrót wokół wlasnej osi
-godzina jest to 60 min lub 1/24 doby
-jak nazwano czas, w ktorym dokonuje się pełny obrót ziemi dookoła jej osi - doba
4 3 4
2009-11-16T14:47:09+01:00
1) Doba to 24h
2)Godzina jest to 60 min i 3600 sek.
3)Ruch obrotowy (wirowy).Jeden pełny obrót trwa 23 h ...
3 2 3