Odpowiedzi

2009-11-16T14:49:20+01:00
125,4:5,7=22m² (tyle maluje 1 litrem)

550:22=25 litrów
2009-11-16T14:49:52+01:00
125,4 m2 - 5,7 l
x - 1 l

x-125,4 : 5,7 = 22 m2

jeden litr wystarczy na 22 m 2

125,4m2 - 5,7l
550 m2 - x

x= 550 x 5,7 / 125,4 = 25 l

na pomalowanie 550 m2 potrzeba 25 l farby
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:51:12+01:00
Na pomalowanie 125,4m² ścian malarz użył 5.7 litra farby. na jaką powierzchnię wystarczy litr tej farby??
125,4:5,7=22
starczy 1 litr na pomalowanie 22m²

Ile litrów potrzeba aby pomalować 550m² ścian?
550:22=25
potrzeba 25 litrów farby