Odpowiedzi

2009-11-16T14:50:22+01:00
Chodzi o charakterystykę ? Jeśli tak to wejdz tu --->

http://www.sciaga.pl/tekst/90835-91-portret_mlodej_arystokratki_charakterystyka_izabeli_leckiej_bohaterki_lalki_b

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T14:52:32+01:00
Izabela była kobietą bardzo piękną, z czego doskonale zdawała sobie sprawę, ale jednocześnie niezwykle próżną.Miała niesłychanie wysokie mniemanie na swój temat, pragnęła od mężczyzn jedynie hołdów, prezentów i uwielbienia, o czym świadczy podany fragment, że Wokulski miał ‘wyszukać jej męża, odpowiedniego domu Łęckich’. Pomiatała ludźmi należącymi do niższych klas. Uznawała siebie za boginie, a innych za marnych parobków.
Młoda arystokratka, której całe życie upływało w salonach nie znała i nie chciała znać życia realnego. Izabela otaczała się wieloma wielbicielami. Zawsze była w centrum zainteresowania.
Odrzuciła wielu starających się o jej rękę. Samego Wokulskiego, który był szaleńczo w niej zakochany, doprowadziła go do psychicznej ruiny, odebrała mu chęć do życia