Odpowiedzi

2009-11-16T14:51:25+01:00
Jak to dawno było:)
Lekkomyślny chlopiec ponieważ ojciec dając mu swoje rady nie chcial źle dla syna. Ikar jednak zlekceważył rady ojca i poniósł za to karę. "Dobrze uczyc sie na swoich błędach ale lepiej na cudzych"- to takie moje prywatne przemyślenia:(
Pozdrawiam:)
2 1 2
2009-11-16T14:52:20+01:00
Według mnie Ikar był chłopcem lekceważącym rady ojca. Dedal stanowczo zakazał mu lecieć blisko słońca, niestety lekkomyślny Ikar zapomniał o zakazie. Skutkiem tego chłopiec zginął, dlatego uważam, że zlekceważył rady ojca.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:53:28+01:00
Ikar to bohaterliteracki. Chial byc wolny jak ptak. Swoja lekkomyslnoscia zaplacil za swoje zycie. Jednak rozumiem jego postepowanie, chcial splnic swe marzenia i dotknac slonca. Nie bylo to mozliwe ale on wierzyl ze mmu sie uda. Nie byl jednak posluszny ojcu slonce spalilo wosk, a on zgina. Jego postepowanie pokazuje nam , ze trzeba sluchac sie starszych i choc zcasem mamy dosc, i chcemy pokazac ze my tez mamy racje , to warto nie lekcewazyc rad innych.
Mysle ze pomoglam, sama pisalam;]] Jak widac:D
Licze na miano "najlepszej odp" Pozdro=D
8 3 8